مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 10:302023-08-10سياسي

ویژگی های یک خبرنگار از نگاه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان 


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خلاقانه بودن در کنار سرعت، دقت و صحت را از ارکان اصلی کار خبرنگاری دانست و بیان کرد: خبرنگار باید جریان و تحرک داشته باشد و همراه مسائل روز حرکت کند تا خبرهای که باعث رشد جامعه می شود، - ایسنا/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خلاقانه بودن در کنار سرعت، دقت و صحت را از ارکان اصلی کار خبرنگاری دانست و بیان کرد: خبرنگار باید جریان و تحرک داشته باشد و همراه مسائل روز حرکت کند تا خبرهای که باعث رشد جامعه می شود، تولید کند.

سردار محمدعلی نظری صبح امروز 19 مردادماه در آیین بزرگداشت روز خبرنگار و رسانه حسینی در کرمان ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران قشر گمنام هستند و مانایی و ماندگاری لحظات تاریخ ساز هر کشوری توسط خبرنگاران صورت می گیرد.

او خلاقانه بودن در کنار سرعت، دقت، صحت را از ارکان اصلی کار خبرنگاری دانست و بیان کرد: خبرنگار باید جریان و تحرک داشته باشد و همراه مسائل روز حرکت کند تا خبرهای که باعث رشد جامعه می شود، تولید کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان جستجو برای کشف حقایق در چارچوب ضوابط را دیگر وظایف خبرنگار برشمرد و تصریح کرد: خبرنگاران باید خود را جای مردم قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژگی های یک خبرنگار از نگاه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان 

ویژگی های یک خبرنگار از نگاه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان